Kojelauta |  Seuraa blogia |  Lisää blogeja |  Luo blogi! | 
Anna bloggaajalle lahja | Sivun alkuun | Seuraa blogia | Ilmoita blogista

RAISKAAJAN JA NAISTENHAKKAAJIEN PUOLUE!

16.08.2010 - 21:59

Jos olet syyllistynyt raiskaukseen tai naisten hakkaamiseen hae ihmeessä poliittinen kotisi perussuomalaisista. Olet tuossa tuokiossa puheenjohtaja Timo Soinin erityisessä suojeluksessa. Muuhun johtopäätökseen ei voi päätyä, kun tarkastelee viime aikojen tapauksia niiden oikeilla nimillä.

Vaikka Soinin ja johtamansa puoluehallituksen, tietoon on useasti saatettu seuraavat tapaukset mitään ei ole tapahtunut? Kerrataan opintojen äidiksi nämä muutaman Soinin luottomiehen edesottamukset.

Tamperelainen kirjailija Klaus Elovaara on nauttinut Soinin vankkaa luottamusta siitä asti, kun hän loikkasi muutama vuosi sitten IPU:sta persuihin. Tampereen käräjäoikeuden osasto 25 tuomitsi 9.3.2010 Elovaaran 7kk:n vankeuteen vaimonsa pahoinpitelystä. Vaimolta katkesi pahoinpitelyn seurauksena käsikin. Vankeusrangaistus on ehdollinen. Koetusaika päättyy 9.3.2012. Tämä ei suinkaan ollut ensimmäinen kerta, kun Elovaara on tuomittu naisiin kohdistuneesta väkivallasta.

Törkimys Elovaara vaikuttaa edelleen persuissa kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Kävi Soinin vieraanakin keväällä Brysselissä. Kaikista karmeinta oli puolueen naisosaston kutsuessa Elovaaran kokoukseensa - oikein kunniavieraaksi.! Näin ovat kokouspöytäkirjaankin kirjanneet!

Etelä-Pohjanmaan persunuorten puheenjohtaja, vaasalainen Mikael Lith löi, potki ja retuutti tukasta naisystäväänsä. Helsingin käräjäoikeus tuomitsi hänet näistä pahoinpitelyistä sakkoihin huhtikuussa 2009. Lith nauttii edelleen Soinin ja puoluehallituksen täyttä luottamusta!

Varsinais-Suomen entisen piirisihteerin Aarre Lahtosen tiedot Soini ja Wistbacka saivat jo kymmenen vuotta sitten. Seurasi ainoastaan, että Soini ja Varsinais-Suomen piirin johtaja Lauri Heikkilä alkoivat enemmän pokkuroimaan Lahtosen edessä. Vaikka Lahtoselle Tampereen käräjäoikeus tuomitsi lähestymiskieltotuomioitakin poikansa Mika Lahtosen (Alibin päätoimittaja) hakemuksesta, Lahtosen valta vain lisääntyi.  Päälle päätteeksi Soini ja Heikkilä kiinnittivät neljä vuotta sitten Lahtosen rintaan puolueen kultaisen ansiomerkin ansiokkaasta toiminnasta!. Brysselissä Lahtonenkin keväällä matkaili Soinin kunniavieraana. Eikä taatusti omilla rahoillaan kuten ei kirjailija Elovaarakaan!

Sitten sokerina pohjalla Matti Putkonen. Soinin viime viikonlopun valinta persujen vaalijohtajaksi! Putkonen on tuomittu raiskari. Syyllistynyt rikoksista alhaisimpaan. Raiskarit kuuluvat vankilassakin pohjasakkaan, joita eivät vartijat eivätkä toiset vangit hyvällä katso! Näin pitääkin olla!

Soini ja johtamansa puolue, eivät kunnioita naista! Muuhun johtopäätökseen ei kerta kaikkiaan voi tulla! Juontaako Soinin ala-arvoinen ja häpeämätön suhtautuminen kauniiseen sukupuoleen kenties hänen katolilaisuudestaan vai mistä? Varmaan siihenkin saadaan joskus vastaus. Joka tapauksessa oli erittäin "sairasta" hänen kantaessaan raiskari Putkosen kultatuolissa Porin kokoukseen, valmiiksi nimettynä puolueen vaalivankkurien vetäjäksi.

Soini julisti kuulijoille, että jäsenten ja eduskuntavaaliehdokkaiden on nautittava Puolueen puheenjohtajan ehdotonta luottamusta! Soinin ukaasiin voisi aivan hyvin lisätä: "Ennen ei nauti puheenjohtajan täydellistä luottamusta, kun on hakannut tai raiskannut vähintään yhden naisen"!

En ole hyväksynyt - enkä tule milloinkaan hyväksymään - naisiin kohdistuvaa väkivaltaa! Edesmennyt Tony Halmekin sanoi aina, ettei naistenhakkaajille ja raiskareille tule antaa pienintäkään armoa! Sain tuomion v. 2007 TV:n vaalitentin raiskarin "kuohitsemisheitostani"! Ei auttanut, vaikka tuomioistuimelle tuli todistetuksi lausahdukseni - raiskaajat pitää kuohia -kuuluneen peruskansalliseen Suomalaiseen elämänsanastoon ammoisista ajoista alkaen!

Vaikka saisin viisi vuotta linnaa, Matti Putkosenkin kohdalla pitäisi näin menetellä!

Suomalaiset - erityisesti Te naiset - ajatelkaa, onko tosiaan perussuomalaiset ihmiselle hyvä kuten he julistavat!

 

 

 
Jorma Aaltonen kirjoitti 16.08.2010 - 23:38
Mäenpään väittämät ovat täyttä totta. Olen itsekin ihmetellyt, kuinka "koko kansan puolueesta" näin pian tuli autoritäärinen harvainvalta, tai yksinvaltahan tuo nyt jo on. Suorastaan pelottavalta alkaa näyttää Soinin toiminta. Mihin hän mahtaakaan olla valmis vaalivoittonsa eteen? Ei oikein uskaltaisi edes ajatella.
Mahtaakohan "kansa tietää" (enää)
Tero Glad kirjoitti 17.08.2010 - 08:34
K.Elovaara on "naamakaverini"mutta poistin kun kuulin tarkemmin hänestä.Lähetti minulle kirjoittamansa kirjankin mutta roskiin meni oitis....
Olavi Mäenpää kirjoitti 17.08.2010 - 09:46
Aivan oikein toimittu! Naistenhakkaajat eivät ansaitse arvonantoamme!
Länsirannikolta kirjoitti 17.08.2010 - 11:11
Eikös ps-kansedustajaehdokas Veijo Nummi ole Aarre Lahtosen luottomiehiä.
Ari Laakso kirjoitti 17.08.2010 - 13:52
Soini muistuttaa puoluehallitusta, ettei siipeilijöitä tai puheenjohtajalle sopimattomia ehdokkaita tule listoille.
Rikollset näyttävät kelpaavan. Ei ollut Soinilla selkärankaa taaskaan. Pitäisi itse ensin oppia valikoimaan paremmin omat suojattinsa ja vaatia sitten vasta samaa muilta.

Kaikki muistavat tapaus Danhammarin. Vasta kun julkinen kohu nousi miehen menneisyydestä, sitten Soini reagoi, vaikka takuuvarmasti oli miehen taustoista tietoinen jo ennen ehdokkaaksi hyväksymistä.

Soini virittelee ansoja ja sotkeentuu niihin itse.
Agr.Löllö kirjoitti 17.08.2010 - 14:09
O.M. kirjoittaa kuin nimimerkki "Piikki" Metron tekstiviestipalstalla, huutomerkkeineen kaikkineen:).
Erona vain se että ainakin tällä kertaa O.M. kirjoittaa täyttä asiaa.
Olavi Mäenpää kirjoitti 17.08.2010 - 15:26
En ole koskaan krjoittanut Metro-lehteen. Joskus tietenkin voisi sitäkin kokeilla. Ei ole kyseistä julkaisua Turussa ollut enää jakelussa mies muistiin.
Anni  kirjoitti 17.08.2010 - 15:29
Tämän päivän plokissaan Soini edelleen ylistää Putkosen taivaisiin. Vastenmielistä.
Olavi Mäenpää kirjoitti 17.08.2010 - 15:34
Varmaan ennen pitkää PS:n tavoiteohjelmaan lisätään kohta, jossa yksityiskohtaisesti neuvotaan kuinka suoritetaan naisen "hakkausraiskaus"! Asiantuntemusta heiltä löytyy!
Nyrkki&hella kirjoitti 17.08.2010 - 17:51
"Kaikista karmeinta oli puolueen naisosaston kutsuessa Elovaaran kokoukseensa - oikein kunniavieraaksi!"

Mitäs yllättävää tuossa on? Ainahan naiset ovat pitäneet naistenhakkaajista. Matti Nykäsellä on naisenhakkaajan maine ja naisia jonoksi asti, osa nättejäkin.
Hnngh kirjoitti 17.08.2010 - 19:31
Minulla ei ole sympatioita suuntaan eikä toiseen, mutta näin vakavista väittämistä olisi hyvä saada edes jonkinlaiset lähdetiedot. Muuten tällaiset puheet tuppaavat jäädä unholaan tai sitten niistä käräjöidään.
Markus kirjoitti 17.08.2010 - 19:32
Kun on rikoksestaan tuomion kärsinyt, rikos on sovitettu ja tekijä on taas puhdas. Ei tarvitse lyödä elinikäistä tuomitun leimaa.
Jorma Aaltonen kirjoitti 17.08.2010 - 20:14
Kertoo kyllä paljon puolueesta sekin, että "omaa väkeä" ei kelpuuteta luottomieheksi. Oma väki on roskaväkeä ! Näin uskallan olettaa, tai ainakin puheenjohtajan arvomaailmasta katsottuna se siltä näyttää !
Joku Putkonen demareista kelpaa kyllä...omituisia on nuo Soinin ajatuskulmat.Tosin, Ei nuo muutkaan puolueet kansakunnan hyvinvointia lisää.
Olavi Mäenpää kirjoitti 17.08.2010 - 22:26
Kommentit kirjoittajille.

Nyrkki&hella: Vai kaikki naiset pitäisivät väkivallasta. Älä viitsi kirjoittaa soopaa ja tahallasi häpäistä suomalaista naista.

Hnngh: Luuletko minun kirjoittavan hevosmiesten tietotoimiston tietoihin nojaten. Klaus Elovaaran tuomio löytyy Tampereen käräjäoikeuden-, Mikael Lith:n Helsingin käräjäoikeuden- ja Putkosen Korkeimman oikeuden arkistoista. Lahtosen lähestymiskieltotuomiot löytyvät myöskin Tampereen käräjäoikeuden arkistosta. Vakavasti sairaan Lahtosen muita edesottamuksia en katso aiheelliseksi kommentoida, vaikka dokumentit niistäkin olen aikoinani oikeuksista haltuuni hankkinut.

Markus, Markus: Raiskaus ja naisten hakkaaminen ovat sellaisia tekoja, jotka eivät minun silmissäni vanhene koskaan. Tiedän suuren enemmistön suomalaisista olevan samaa mieltä. Eläirääkkäys on myöskin vastaavanlainen rikoksenlaji.
:) kirjoitti 18.08.2010 - 08:19
Laita näitä juttuja medialle (vaikkeivät tietysti julkaise mitään)esim. iltapäivälehtiin, tai kaupunkilehtiin.. ihan mihin vaan, vaikka Metroon.. kaupungilla ei ole väliä. Sulla on sana hallussa. NÄMÄKIN jutut ansaitsevat laajempaa julkisuutta.
Weijo Lindroos kirjoitti 18.08.2010 - 11:02
Tämä aihepiiri kaipaa pientä oikaisua. Asia nimittäin on siten, että mies ei lyö naista. Vain surkea rääpäle voi pahoinpidellä vaimoaan. Naisten hakkajia ei siis pidä kutsua miehiksi.
Pahoinpitelyn tai jopa raiskauksen uhriksi joutuneen ei missään tilanteessa pidä painaa asiaa villaisella, vaan rikosilmoitus on tehtävä välittömästi. Muussa tapauksessa pahoinpidelty on syyllinen rikollisen suojeluun.
Weijo Lindroos
Turku
Eräs kirjoitti 18.08.2010 - 12:23
Vaikka en ole kanssasi samaa mieltä islamfobiasi kanssa, jokaisella on mielipiteen vapaus. Minusta islamvastaisuuden levittäminen sellaisen henkilön kuin Klaus Elovaaran puolesta on kuitenkin ihan muuta kuin aitoa huolta näistä lapsista tai naisista tai yleensäkään väkivallasta. Ei tarvi kuin käydä Elovaaran sivulla niin siellä tämä väkivalta tihkuu ja tuntee olevansa äärimmäisen vihaisten ihmisten joukossa. Onko oikein olla itse äärimmäisen väkivaltainen ja sallia se itselle sekä idolijoukolleen ? Katson kaikki Elovaaran kaverit yhtä tyhmiksi väkivallan kannattajiksi ja toivon totisesti että tämä sana leviää. Olisiko aika perustaa fb ryhmä, karkottakaa Klaus Elovaara, naistenhakkaaja?
Justus kirjoitti 18.08.2010 - 17:24
Naistenhakkaaja ei todellakaan voi kutsua mieheksi!
Olavi Mäenpää kirjoitti 18.08.2010 - 21:14
Nimimerkille eräs: Ei tosiaankaan kärsi mistään islamfobiasta. Suhtauden islamiin tasan tarkkaan sen pohjalta, mitä olen itse omin silmin nähnyt sekä omin korvin kuullut. Vuosien aikana on esim. paljon sellaisia suomalaisia naisia ottanut yhteyttä apua pyytäen, jotka ovat seurustelleet tai olleet aviossa islaminuskoisen miehen kanssa. Ehkä tärkein tietolähteeni ovat olleet islamista poispäässeet henkilöt. Heiltä kuulee aika uskomatonta juttua mm. islamilaisten vallanhalusta.

Tunnen sellaisiakin henkilöitä, joille on merkitty uskonnoksi islam. Kuitenkaan he eivät tiedä ja välitä koko uskonnosta yhtään mitään, syövät sianlihaa jne. Nyrkkeilytreeneissämme käy eräs tällainen henkilö.
Eräs kirjoitti 19.08.2010 - 07:17
Kyllä ihmisten oikeuksia poljetaan jokapuolella maailmaa. Lapsiavioliitot eivät ole vain islamin ongelma ja usein taustalla on muuta kuin pedofiliaa. Intia on myös lapsiavioliittojen luvattu maa. On näitä kauheuksia myös kristittyjen joukossa, varsinkin katoliset papit saa käyttää alaikäisiä lapsia ja vieläpä poikia ihan lain mukaan hyväksi. Vatikaanissa on 12 vuotta seksin turvaikäraja ja espanjassakin se ikäraja on 13 v. Maailmalle tuskin on jäänyt epäselväksi mitä ongelmia islamismin ääriliikkeet aiheuttavat. On ihan typerää hehkuttaa kuitenkin näiden Hamasten ja muiden ääriliikkeiden edesottamuksista. Islam on ollut maailmassa sen 1400 vuotta mutta mitään ennenkuulumatonta ryntäystäkään ei ole länsimaihin tullut. Kyllä kaiken saa näyttämään mustalle kun siihen agendaan lähtee, pitäisi myös muistaa että asiat ei ole mustavalkoisia. Mutta en halunnut kommentoida islaminvastaisuutta aiheena vaan sitä miten sitä käytetään väärin perustein, saadaan ihmiset kiihotettua väkivaltaan postaamalla Hamaksen videoita. Jos meillä on mielipiteen vapaus, on kait se kaiketi imaameillakin, jos joku on oikeasti huolissaan näistä väärinkäytöksistä, oikea käytäntö olisi liittyä ihmisoikeusjärjestöihin ja pyrkiä auttamaan oikealla tavalla. Vihan lietsonta tuo uusia lieveilmiöitä. Vaikka ei auttanut Jemenissäkään se että maailmanlaajuiset ihmisoikeusjärjestöt vaativat ikärajan nostoa ja että lapsiavioliitot kiellettäisiin. Mutta asia meni puihin ihan sen vuoksi että itse lasten äidit pistivät asiassa todella vahvasti hankaan. Eli mitä muut voi enää siinä vaiheessa? Jos he eivät itse koe olevansa hyväksikäytettyjä?
KLAUS ELOVAARA on tässä aiheena, hän on väkivaltainen itse, kehoittaa siihen myös muita, ONKO SE OIKEA TAPA?
Olavi Mäenpää kirjoitti 19.08.2010 - 15:59
Nimimerkki Eräs - lämmin kiitos erittäin hyvästä kommentistasi!
Topias Salonen kirjoitti 27.09.2010 - 00:26
"En ole hyväksynyt - enkä tule milloinkaan hyväksymään - naisiin kohdistuvaa väkivaltaa!"

Mitä jos Venäjä hyökkää Suomeen pelkästään naisista koostuvalla armeijalla? Pitäisikö Venäjän antaa valloittaa Suomi vai pitäisikö suomalaisten sotilaiden ampua naisia?
Olavi Mäenpää kirjoitti 27.09.2010 - 00:45
Voi sinua Topias! Ehkä sinun olisi syytä vielä hieman ajatuksiltasi kasvaa. Oletko tosiaan sitä mieltä, että rintamataistelut ovat verrattavissa rauhanajan kotioloihin?

Peeka kirjoitti 07.10.2010 - 10:37
Mäenpäällä saattaa olla tässä vähän henkilökohtaisia kaunoja kun on kuulema riidoissa kaikkien noidenkaa just mistä täs kirjottaa...
Olavi Mäenpää kirjoitti 07.10.2010 - 11:43
Nimimerkki Peekaa ei tunnu järjenvalo liiemmin häikäsevän. Hän antaa persujen naistenhakkaajille ym. hyväksyntänsä, kun ovat riidoissa minun kanssani. Kuules persupeeka! Tunnen noista persuraukkiksista vain Aarre Lahtosen, joten se siitä kaunafilosofiastasi. Yritä tästä lähtien päästää järjenvaloa edes muutama säde pääkoppasi sisälle.
Entinen persunainen kirjoitti 19.11.2010 - 01:40
Kyllä Mäenpää asiaa kirjoittaa. Soini on juuri noin sovinistinen ja hän ei liiemmin naista arvosta, varsinkin jos vastapuolena on mies. Tiedän tämän kokemuksesta. Lähestyin Soinia persuaikoinani eräästä asiasta, joka liittyi miehen yritykseen alistaa naista seksuaalisilla puheilla. Soini ei edes vaivautunut vastaamaan sähköpostiini.
Weijo Lindroos kirjoitti 06.02.2011 - 16:45
Muhamettilaisuus on ihmiskunnan vaarallisin väkivalta- ja naistenalistamisuskonto. Sen voi jokainen todeta päivittäisistä terroriuutisista.
Asiatietoa kyseisestä uskonnosta tässä linkissä:
http://www.answering-islam.org/suomi/html/lapsimorsiamet.html
Onko muslimiuskonto siis jonkun normaali ihmisen mielestä kunnioitettava?
Itse olen sitä mieltä, että ko. uskonto pitäisi YK.n toimesta kieltää koko maailmassa!
Oudoksun kirjoitti 05.04.2011 - 19:33
Jos nämä väitteet pitäisivät paikkansa joku iso lehti olisi jo julkaissut ne.
Olavi Mäenpää kirjoitti 05.04.2011 - 21:45
Onhan niistä lehdissä uutiset ollut, mutta ilman nimiä. Putkosen kohdalla uutisoitiin kyllä silloin oikein hänen nimellään saadessaan raiskaustuomion ja joutuessaan syrjään Maaseututyöväen Liiton puheenjohtajan tehtävistä.
Satu Virtala kirjoitti 06.04.2011 - 00:33
Matti Putkosen saamasta raiskaustuomiosta kirjoitettiin kyllä Iltalehdessä viime vuonna 2010, kun ko. miehestä oli tehty perussuomalaisten vaaliveturi... Ihan nimellään. Päivää en muista, mutta jostain syystä asiasta ei uutisoitu sen laajemmin.
antikristitty kirjoitti 05.05.2011 - 02:58
veijo lindroosin olis ihan selkeesti pitäny elää ristiretkien aikaan, olis päässy lahtaamaan muslimeja niin paljon ku kerkiää, ja saanu papin aamenet vielä päälle siitä hyvästä. joka neljäs ihminen maailmassa on muslimi, kaikki ne 1,5 miljardia väärässä siis näköjään. ja juu, kaikki raiskarit ja naisten hakaajat pitäis hrttää julkisesti, ja uskontoa siihen ei tarvii sotkea ollenkaan, osaa se pakanakin hirttosolmun tehdä siinä missä jeesustelijatkin.
tomppa kirjoitti 11.05.2012 - 15:22
hatunnosto sulle olavi:) kuuntelin radiosta väittelyäsi.ei suomessa mikään naistenpuolue tule menestymään vapauspuolueen taru on loppu!
Nimesi
Sähköpostiosoitteesi (ei näytetä yleisesti)
Kotisivusi osoite
Muista tietoni selaimen evästeessä seuraavia kommentointeja varten
Seuraa tähän kirjoitukseen tulevia kommentteja (mikä tämä on?)
Kommentti
Voit käyttää kommenteissasi seuraavia HTML-elementtejä: a, b, i, u, code
Kirjoittaja
Olavi Mäenpää

Olen turkulainen yksityisetsivä, kaupunginvaltuutettu, eläinsuojeluvalvoja (v.e.) ja hyväksytty nyrkkeilytuomari. Blogissani kerron ajankohtaisista asioista, vaalikuulumisia, sekä Turun ja muunkin Suomen asioista.

Lähetä sähköpostia

maenola@suomi24.fi
tai soita 050-5590119

Linkki arkistoblogiini: http://maenpaanarkisto.vuodatus.net

http://www.vapauspuolue.fi

 
OSUMALASKURI